שאלות ותשובות נפוצות
1.מוצרים
איך אני אדע באיזו מידה לבחור בכל גזרה?
האם יש לכם עוד מוצרים חוץ מחולצות?
2.הזמנות
מוצרים
באילו חולצות אתם משתמשים?
אנו עובדים עם Fruit of the loom, JHK, סנס וגם חולצות מתוצרת עצמית. לכל דגם יש את הייחוד שלו, בעמוד המוצר כאשר בוחרים גזרה - ניתן לבדוק פרטים על הגזרה הספציפית אותה בחרתם.
איך אני אדע באיזו מידה לבחור בכל גזרה?
בעמוד המוצר בסמוך לבחירת המידה ישנו סימן שאלה קטן, אם תקליקו עליו ייפתח חלון עם טבלת מידות של הדגם שבחרתם. מומלץ מאוד לקחת חולצה מהארון שיושבת עליכם טוב, ובעזרת סרט מדידה למדוד אותה ולהשוות לטבלת המידות במוצר שבחרתם. כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם בחירה טובה, קחו בחשבון שבחולצות העשויות 100% כותנה ייתכן כיווץ של עד 7%, לכן כדאי לבחור חולצה טיפה יותר גדולה מהחולצה שמדדתם בבית.
האם החולצות מתכווצות בכביסה?
בוודאי!, כמעט כל החולצות שלנו עשויות 100% כותנה ולכן מתכווצות עד כ-7% בכביסה. למקרה שלא ידעתם כותנה זהו חומר שמתכווץ בכביסה, חולצות שאינן מתכווצות בכביסה אינן עשויות 100% כותנה (למרות שלעיתים זה מה שרשום עליהן) או שכבר עברו כביסה או שתיים בעבר. למעט דגמים ספורים שלנו שאינם עשויים 100% כותנה, כל החולצות שלנו מתכווצות בכביסה.
האם ההדפסה מתקלפת?
לא, ההדפסות שלנו באיכות מעולה ומודפסות במקצועיות, צבעי ההדפסה הינם אלסטיים ואפילו כאשר החולצה מתכווצת ההדפס שומר על צורתו. בשימוש סביר החולצות שלנו יישמרו לכם זמן רב. לאחר שנה וחצי עד שנתיים תיתכן ירידה באלסטיות ההדפס וייתכנו סדקים קטנים אך בשום אופן ההדפס לא יתקלף.
איך מומלץ לכבס את המוצרים?
יש להפוך את החולצה כך שההדפס יהיה בצידה הפנימי ולכבס ב-30 מעלות ובסחיטה עדינה. רצוי לא להשתמש במכונת ייבוש אלא לתלות הפוך בצל. צבעים כהים חשוב לכבס בנפרד.
האם יש לכם עוד מוצרים חוץ מחולצות?
מידי פעם יש לנו מוצרים נוספים כגון סיכות, שרשראות, כובעים. אך העיסוק העיקרי שלנו הוא חולצות. אנחנו תמיד פתוחים לרעיונות חדשים, אם יש מוצר שנראה לכם שכדאי שנביא - דברו איתנו
הזמנות
כיצד ניתן לשלם עבור ההזמנה?
עבור הזמנות באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד,עם סיום ההזמנה תופנו לשרת של PayPal לצורך ביצוע החיוב
האם האתר שלכם מאובטח?
אנו מאמינים כי תחושת ביטחון בקניה ברשת האינטרנט היא תנאי הכרחי שלא ניתן להקל בו ראש, לכן החלטנו להעביר את עניין חיוב האשראי לחברה חיצונית המתמחה בכך. בסופו של דבר בחרנו ב-PayPal שהיא לדעתינו המובילה בעולם בנושא אבטחה. בסיום ההזמנה תועברו לשרת של PayPal ושם גם יתבצע החיוב, פרטי כרטיס האשראי שלכם לא נשמרים אצלינו לעולם.
הזמנתי ועשיתי טעות, כיצד ניתן לתקן או לבטל את ההזמנה?
המערכת שלנו אינה תומכת עדיין בביטול או שינוי של הזמנה, אבל נסו פשוט לשלוח אלינו מייל, אם עדיין לא הכנו את ההזמנה שלכם נשמח לעזור
האם ניתן להחזיר את המוצרים?
מוצרים שאינם חולצות ניתן להחזיר ולקבל עבורם החזר כספי. את החולצות אנחנו מייצרים במיוחד לכל לקוח בנפרד לפי הזמנתו, ולכן לא ניתן להחזירן (תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 ס' 6א2)
משלוחים
תוך כמה זמן מגיע המשלוח?
לרוב ההזמנה יוצאת תוך ימים ספורים ובכל מקרה לא יותר מ-14 יום. לאחר מכן כבר הכל תלוי בדואר.
האם ניתן להזמין לחו"ל?
כרגע אין אפשרות כזו, אם בכל זאת אתם מתעקשים צרו איתנו קשר ונראה מה אפשר לעשות.
איך ניתן לעכוב אחרי המשלוח?
במקביל לשליחת ההזמנה, יישלח אליכם במייל מספר החבילה ברשות הדואר, באמצעות מספר זה ניתן לאתר את מיקום החבילה. כל שעליכים לעשות הוא להיכנס לאתר של רשות הדואר ולהכניס שם את מספר החבילה.
כללי
האם יש לכם גם חנות אמיתית?
כן, פתחנו אותה ב 2006 ואתם מוזמנים לבוא לבקר, אנחנו נמצאים בקניון דיזנגוף סנטר בתל-אביב, בבניין של כלי זמר בקומה השניה.
יש לי רעיון אדיר לחולצה, אתם רוצים אותו?
בטח, אנחנו תמיד מחפשים רעיונות מקוריים, שילחו לנו את הרעיון שלכם ואם הוא אכן מקורי ונשתמש בו, נצ'פר אתכם
יצירת קשר
באילו דרכים ניתן ליצור עמכם קשר?
אתם יכולים לבוא לבקר אותנו בסנטר, להתקשר בטלפון 03-5282412 או במייל office@mooz.co.il
מדוע קשה להשיג אתכם בטלפון?
ברוב הזמן אנחנו צוות של איש אחד, לעיתים אנחנו נאלצים לא לענות לטלפון על מנת שנוכל לתת שירות טוב ללקוחות הנוכחים בחנות, לכן כדאי ורצוי ליצור איתנו קשר במייל.